ЗМІСТ

Н.А. Алексеенко.
Новые возможности применения космической информации в учебном процессе
.................................................3

С.М. Андрєєв, Б.М. Іващук.
Особливості навчання візуального дешифрування цифрових аерознімків для екологічного моніторингу
.................................................5

А.М. Байназаров.
Картографування освітньої сфери адміністративного району для потреб оптимізації мережі навчальних закладів
.................................................13

А.М. Байназаров, Є.М. Самко.
Концепція атласу освітнього комплексу України
.................................................17

О.О. Байназарова, Д.А. Байназаров.
Підготовка учнів до зовнішнього незалежного оцінювання з географії: організаційно-методичний аспект
.................................................21

В.А. Бакарасов.
Оценка состояния санитарно-защитных зон промышленных предприятий Минска
.................................................25

Л.И. Баранчук, Е.С. Кухарук, Т.Н. Пуя.
Активные формы и методы эколого-географического образования в лицее
.................................................29

О.В.Барладін.
Проблеми інформатизації географічної освіти в середній школі
.................................................32

В.В. Безуглий.
Європейська складова концепції вищої географічної освіти
.................................................37

Н.О. Бубир.
Використання геоінформаційних навчальних карт у безперервній географічній освіті
.................................................41

О.Н. Бурла.
Формирование ключевых компетенций учащихся при обучении географии
.................................................46

І.М. Варфаломєєва.
Розвиток пізнавальних інтересів старшокласників в умовах профільного навчання
.................................................50

А. Володченко.
Учебно-ориентированные формы картосемиотики
.................................................57

Е.И. Галай.
Исследование химической нагрузки выбросов стационарных источников на геосистемы
.................................................61

И.А. Гененко.
Обобщающие схемы-конспекты в непрерывном географическом образовании
.................................................64

В.М. Гнєдашев.
«Ефект жульвернізма»: через картографічну грамотність до формування конструктивістського мислення учнів
.................................................68

А.Ю. Гордєєв.
Середньовічні морські навігаційні карти – «портолани».
................................................73

Г.Н. Григорьев, И.В. Волошенко, С.Г. Степина.
Организация стационарных географических исследований на разных ландшафтных участках лесостепной зоны для оценки восстановительного потенциала естественных фитоценозов
.................................................76

О.І. Грінченко, В.Б. Уткіна.
Вивчення питань сталого розвитку в шкільній географічній освіті
.................................................80

Л.М. Даценко.
Карта у спортивному орієнтуванні
.................................................84

А.В. Дроздов, Ю.В. Шубін.
Картографування рентоутворюючих чинників при нормативній грошовій оцінці міських земель
.................................................87

Н.М. Дук.
Геоінформаційні технології в географічній освіті для стійкого розвитку
.................................................92

У.А. Есназарова, Т.В. Имангулова.
Учебно-методический комплекс регионального компонента для курса «География Республики Казахстан»
.................................................95

О.О. Жемеров, А.М. Байназаров.
Новий атлас географії материків і океанів для 7 класу
.................................................99

О.С. Журавель.
Історія розвитку еколого-географічного картографування для потреб туризму
.................................................102

Л.И. Зеленская.
Разработка атласа «Выдающиеся иностранцы в Украине» для целей познавательного туризма: региональный компонент
.................................................105

С.Є. Ігнатьєв, Т.С. Чорногор, О.С. Юр’єва.
Географічні засади проектування місцевої екологічної мережі у басейні р. Оскіл
.................................................108

О.В. Исаенко, В.Н. Саломатин.
Новые направления исследований при проведении учебной эколого-геологической практики в Крыму
.................................................113

К.М. Карпець.
До питання самоочищення річок міста Харкова
.................................................116

В.Г. Клименко, О.М. Дейнеко.
Використання комп’ютерних інформаційних технологій при вивченні теми «Гідросфера» у школі
.................................................123

Ю.Ф. Кобченко, О.Ю. Кобченко, В.О. Резуненко, З.А. Ковалевська.
Картографо-математичний метод дослідження фітопогодних комплексів
.................................................125

Ю.Ф. Кобченко, О.І. Сінна, К.М. Копанішина, С.Г. Підсадній.
Аналіз і картографування клімату в погодах
.................................................129

Л.М. Коваленко, О.А. Авєріна.
Екологічна оптимізація земельного фонду Краснокутськог і Лозівського районів Харківської області
.................................................133

Є.В. Копилець. До проблеми екологічного виховання підлітків у процесі вивчення окремих тем курсу загальної географії.................................................137

В.П. Корнєєв.
Робота вчителя з підручником географії
.................................................141

О.В. Корнєєв.
Формування краєзнавчих знань учнів при вивченні географії (експериментальний аспект)
.................................................146

М.В. Космачова.
Методичні основи використання геологічної спадщини Харківщини в навчальних цілях
.................................................151

С.В. Костріков.
Про деякі методологічні засади викладання блоку навчальних дисциплін із геоінформатики та ГІС-технологій
.................................................155

Л.І. Круглік.
Допрофільна підготовка учнів основної школи при вивченні соціальної географії
.................................................161

І.Ю. Левицький, В.А. Пересадько, А.М. Байназаров, Ю.І. Прасул, Д.О. Д’яченко.
Системне комплексне картографування регіонів України в умовах сталого їх розвитку
.................................................165

Д.О. Ляшенко.
Карти міжнародних міграцій для географічної освіти
.................................................170

Н.В. Максименко.
Задачі фрактального аналізу екологічних картографічних творів
.................................................174

Л.Є. Марченко.
Науково-дослідницька робота з обдарованими учнями у малокомплектній сільській школі
.................................................176

И.В. Митрофанов.
Развитие географических компетенций учащихся средней школы: от научения к познанию
.................................................180

В.В. Молочко.
Перевидання навчальних географічних атласів
.................................................183

Нгуен Ле Тхием, В.Н. Опара.
Геоинформационное обеспечение тематического картографирования объектов историко-культурного и природного наследия
.................................................186

А.Н. Некос.
Трофогеографія – новий напрям наукових досліджень
.................................................192

К.А. Нємець.
Інформаційна географія як складова підготовки фахівців-географів
.................................................195

Л.М. Нємець.
Освіта в галузі навколишнього середовища: проблеми та перспективи
.................................................199

Л.М. Нємець, П.А. Вірченкою.
Підготовка майбутніх учителів географії засобами підприємливої освіти
.................................................205

В.М. Опара, Д.О. Д’яченко, В.В. Опара.
Географічні аспекти грошової оцінки земель населених пунктів
.................................................210

В.І. Остроух.
Комп’ютерна картографія як результат експериментально-практичних розробок сучасних картографічних творів
.................................................214

Л.Б. Паламарчук.
Моделювання у процесі набуття учнями соціокультурних знань при вивченні географії
.................................................218

Г.О. Пархоменко.
Моделі нових напрямів розвитку атласного картографування в Україні
.................................................223

В.А. Пересадько.
Еколого-природоохоронне картографування депонуючих елементів оточуючого середовища
.................................................229

Л.І. Підоріна.
Технології інтегрованого навчання географії та проблема ефективного їх використання
.................................................234

Н.О. Полякова.
Використання ГІС-технологій при експлуатації міських комунікацій
.................................................240

Ю.І. Прасул.
Інформаційно-картографічне забезпечення сільського туризму
.................................................244

Ю.В. Роганін, В.Є. Роганіна.
Моніторинг земель сільськогосподарського призначення у Харківській області
.................................................248

Н.В. Свір.
Робочі зошити для тематичної атестації з географії
.................................................252

І.А. Скриль.
Сучасний стан та проблеми розвитку туристсько-рекреаційного потенціалу Харківського регіону
.................................................255

І.В. Соломаха.
Створення містобудівних локальних ГІС на основі ППЗ-знімків
.................................................261

І.М. Суматохіна.
Геоменеджмент як інструмент формування і забезпечення екологічного розвитку регіону
.................................................265

С.А. Сухинин.
Обновление структуры и содержания школьного географического образования в Приднестровье
.................................................268

Б.А. Татаринович.
Мониторинг оперативного картографирования локальных территорий
.................................................272

В.И. Тимашова.
Творческая работа школьников при изучении геологических понятий
.................................................281

О.С. Третьяков, О.О. Ачкасова, А.С.
Болтенков.Комп’ютерне картографування біоенергетичного потенціалу України
.................................................284

І.В. Фесенко.
Технологія гри та її застосування на сучасному уроці географії
.................................................293

З.А. Хусаинов.
Современный урок региональной географии
.................................................297

І.Г. Черваньов, С.А. Величко.
Нове у парадигмі та технологіях викладання землезнавства
.................................................304

В.О. Шевченко, Е.Л. Бондаренко.
Комплекс методичних документів при викладанні картографічних дисциплін
.................................................309

Л.Г. Шилова.
Удосконалення уроку географії – шлях до розвитку особистості учня
.................................................313

Вимоги до матеріалів що подаються до Збірника наукових праць "Проблеми безперервної географічної освіти і картографії"