Проблеми безперервної географічної освіти і картографії. Випуск 13. 2011 р.

ЗМІСТ

01. В.А. Пересадько, А.М. Байназаров, Ю.І. Прасул, А.В. Пілюгін, В.О. Пересадько. Картографування інноваційних процесів у вітчизняній освіті. .................................................3

02. Н.А. Алексеенко, В.В. Алексеенко. Инновационные подходы и пути реализации дистанционного географического образования школьников с помощью сетевых ресурсов в московском университете .................................................7

03. О.В. Барладін, І.В. Бусол, С. Хворостенко, О.Ю. Скляр. Інтерактивні карти з фізичної географії україни –новий інструмент картографічного забезпечення навчального процесу .................................................10

04. Н.О. Бойко. Використання навчальних презентацій при вивченні соціально-демографічного і трудового потенціалу в курсі регіональної економіки .................................................14

05. Е.Л. Бондаренко, В.О. Шевченко Вирішення проблемно-орієнтованих завдань еколого-географічного картографування на основі гіс-технологій .................................................16

06. О.Н. Бурла. Развитие знаний о населении и их отражение в современных образовательных програмных документах пмр по географии .................................................20

07. Е.И.Галай. Новые образовательные технологии в подготовке геоэкологов .................................................23

08. О.І. Грінченко, Л.М. Пужайчереда. Програмно-методичне забезпечення вивчення географічного краєзнавства в загальноосвітніх навчальних закладах харківської області .................................................24

09. А.В. Гудзевич, В.Є. Любченко. Пізнання природно-антропогенної обумовленості ландшафтно-територіального устрою як складова освітньо-виховного процесу .................................................27

10. О.А. Домбровська. Формування стійкої ландшафтної структури землеволодінь та землекористувань (в умовах харківської області) .................................................31

11. У.А. Есназарова, Б.А. Орынбек. Стимулирование и развитие креативного потенциала учащихся на уроках географии .................................................34

12. О.О. Жемеров, Б.О. Шуліка. Вплив агрометеорологічних умов селища високий на фази розвитку винограду .................................................37

13. Р.О. Квартенко, Н.В. Максименко. Фрактальність стратегічних задач сучасного етапу формування національної екологічної мережі в харківській області .................................................42

14. В.Г. Клименко, Г.Г. Бойко, А.О. Івашина, Н.С. Федь. Особливості формування хімічного складу води ріки Сіверський Донець .................................................45

15. Ю.Ф. Кобченко, М.А. Гвоздь. Теплобалансові дослідження фітопогодного комплексу .................................................50

16. Є.В. Копилець. Досвід створення авторської програми гуртка географічного краєзнавства для підлітків .................................................53

17. Е.С. Кухарук, К.П. Бульмага. Картографированиe городских почв в исследованиях окружающей среды .................................................57

18. Д.О. Ляшенко. Картографування зовнішньоторговельної складової продовольчої безпеки України .................................................59

19. В.В. Машкіна. Використання ментальних карт у підготовці фахівців з географії .................................................62

20. А.В. Орещенко. Актуалізація географічної освіти: управляюча інформація .................................................65

21. В.І. Остроух, Л.М. Даценко. Навчальний посібник «основи геоінформаційних систем і технологій» як приклад реалізації сучасних методів навчання в контексті інформатизації освіти .................................................68

22. Л.Б. Паламарчук. Принципи формування і відбору соціокультурної складової змісту шкільних курсів географії .................................................71

23. Л.І. Підоріна, Н.І. Гавриленко. Значення рівневого навчання географії для професійної орієнтації учнів .................................................74

24. В.В. Путренко. Підходи до класифікації географічних баз даних .................................................78

25. В.І. Ремінний, Ю.В. Роганін. Новітнє в державному контролі за використанням і охороною земель .................................................81

26. І.І. Ровенчак. До питання етногеокультурного картографічного аналізу .................................................84

27. В.М. Салімон. Застосування фреймів при викладанні географії з використанням сугестопедичної технології навчання .................................................86

28. Н.А. Сєрокурова. Вивчення проблеми сталого розвитку на уроках географії .................................................89

29. С.П. Сонько, Д.В. Шиян. Проблема вибору масштабу в суспільно-географічному дослідженні .................................................92

30. І.М. Суматохіна. Міждисциплінарні зв`язки екологічної геоморфології урбосфери .................................................95

31. В.И. Тимашова. Мотивация в творческой деятельности учащихся .................................................97

32. О.В. Тімець. Формування географічної культури майбутнього вчителя географії як основи його фахової компетентності .................................................100

33. В.В. Тишковець, В.М. Опара. Землеохоронна діяльність в україні та питання картографування земельних реcурсів .................................................103

34. О.А. Хлебосолова, Л.А. Царева. Перспективы школьной географии в россии в свете нового федерального образовательного стандарта .................................................106

35. В.Г. Щабельська, Ю.Ю. Пологовська, М.Д. Бикова. Суспільно-географічні проблеми розвитку системи розселення житомирської області .................................................110