Періодичне видання "Проблеми безперервної географічної освіти і картографії". 12 випуск. 2010 р.

ЗМІСТ

001 А.М. Байназаров. Структура та зміст атласу освітнього комплексу україни .................................................3

002 Л.Г. Баранова. Методи дослідження структурної перебудови господарського комплексу регіону.................................................8

003 О.В. Барладін, О.Ю. Скляр, О.Л. Речич. Реалізація шкільно-студентської геоінформаційної системи на основі мультимедійного атласу м. Харкова.................................................12

004М.П. Бурла. Роль географического картографирования в формировании образа самопровозглашенного региона.................................................18

005 И.А. Гененко, М.А. Серпилина. Актуальность использования гис-технологий на уроках географии.................................................24

006 Г.Н. Григорьев, И.В. Волошенко. Агроклиматическое районирование территории белгородской области.................................................27

007 Н.А. Гриченко, П.С. Скавронський. Робота творчої групи вчителів географії з метою активізації професійної діяльності по формуванню картознавчої компетенції учнів......................32

008 Л.М. Даценко. Закордонні навчальні атласи для школи. Європа.................................................38

009 Н.А. Євтушенко. Використання картографічного методу дослідження при вивченні туристсько-рекреаційних можливостей території.................................................44

010 У.А. Есназарова, М.Т. Жунусбаева, А.А. Жакупов. Картография и школьная география.................................................50

011 О.О. Жемеров. Завдання з топографії та картографії на учнівських географічних олімпіадах.................................................54

012 М.Е. Замураева, А.Г. Нарожняя, О.М. Мозговая. Использование моделей геообработки для исследования антропогенных модификаций ландшафтов.................................................61

013 Т.В. Имангулова. Значение картографических исследований при изучении родного края.................................................67

014 С.Л. Капіруліна, М.О. Кобзар. Міжпредметні зв’язки як складова шкільної географічної освіти.................................................72

015 В.Г. Клименко, С.О. Кійко. Визначення середнього багаторічного стоку та його картографування в курсі «гідрологія україни».................................................78

016 Ю.Ф. Кобченко. Вивчення агроклімату у шкільній географії.................................................85

017 Л.М. Коваленко. Удосконалення земельно-орендних відносин з використанням матеріалів земельного кадастру.................................................89

018 О.В. Коренець. Метадані як основа якості інфраструктур просторових даних для використання у геоінформаційному картографуванні.................................................96

019 В.П. Корнєєв. Урок географії у профільній школі.................................................100

020 Л.І. Круглик. Методичні засади становлення географічної освіти у профільній школі україни.................................................106

021 Т.М. Курач. Розробка програми курсу «космічна картографія/3d-аналіз».................................................114

022 Н.В. Максименко, С.П. Махота. Мультимедійне супроводження викладання географії у школі.................................................118

023 Д.С. Мальчикова. Використання гіс/дзз-технологій для вивчення територіальної структури землекористування регіону.................................................123

024 Н.О. Малютіна. Картографічний метод вивчення географії у мелітопольському училищі культури.................................................129

025 О.В. Мацібора. Геоінформаційне забезпечення порівняльного аналізу природних умов голоцену півдня україни.................................................134

026 М.И. Недялкова, В.Я. Райлян, Г.В. Млявая, О.Н. Кривова. Использование географических информационных технологий для моделировния глубины фрагментации рельефа.................................................139

027 В.М. Опара, С.О. Винограденко. Картографічні матеріали для економічного аналізу показників екологічного стану рекреаційних земель населених пунктів.................................................144

028 А.А. Павловский, Г.Н. Петерсон, К.В. Михайлов. Разработка схемы градоэкологических условий территории (на примере Санкт-Петербурга).................................................150

029 В.А. Пересадько, Г.М. Красовська. Розробка атласу виборчого процесу в україні як складова фахової підготовки магістрів географії.................................................157

030 І.О. Підлісецька. Вивчення культурної спадщини в школі.................................................164

031 Н.О. Полякова. Легенди карт за семіотичними ознаками.................................................170

032 Ю.І. Прасул. Інформаційно-картографічне забезпечення пріоритетних видів туризму в Харківській області.................................................177

033 Ю.В. Роганін, В.І. Ремінний. Шляхи удосконалення охорони земель на сучасному етапі земельних відносин.................................................182

034 Ю.Б. Смірнов. Планування гідрографічних робіт для укладання річкових навігаційних карт.................................................187

035 С.В. Столбцов, Г.О. Лисичарова. Картографічне забезпечення краєзнавчої навчальної практики студентів-географів.................................................192

036 В.И. Тимашова. Творческая работа школьников при составлении экономических карт своей области.................................................198

037 Л.Г. Шилова. Створення карти «духовні світочі запорізької області» для туристичного паломництва.................................................205