ЗМІСТ
001 І.Ю. Левицький, В.А. Пересадько, А.М. Байназаров, Ю.І. Прасул, А.В. Пілюгін, Д.А. Байназаров. Розробка основних положень програми інформаційно-картогрфічного забезпечення модернізації і реформування регіональних ланок освітнього комплексу України.................................................3
002 Н.А. Алексеенко, Т.Г. Сваткова.Картографическое обеспечение географического образования в России.................................................10
003 О.В. Барладін, І.В. Бусол, О.Ю. Скляр.Мультимедійні атласи з географії світу і України – нові ресурси для географічної освіти.................................................16
004 В.А. Бережний.Деякі питання ГІС-забезпечення картографування мереж флювіального рельєфу для цілей географічної освіти.................................................24
005 Е.Л. Бондаренко, О.В. Коренець.Інваріантні складові інфраструктур просторових даних для різних територіальних рівнів геоінформаційного картографування.................................................30
006 О.Н. Бурла.Опыт использования исторических карт регионального атласа в формировании знаний о родном крае.................................................36
007 Е.И. Галай.Стуктура и содержание учебного атласа для начального курса географии.................................................41
008 Н.А. Горожанкіна.Розробка проекту атласу «Освітній потенціал Дніпропетровського регіону».................................................44
009 О.І. Грінченко, Н.В. Свір.Тести картографічного змісту в підготовці абітурієнтів до зовнішнього незалежного оцінювання з географії.................................................51
010 Л.М. Даценко, В.І. Остроух.Вивчення основ геоінформаційних систем і технологій у профільних класах.................................................55
011 Н.М. Дук.Картографування митної справи для освіти.................................................61
012 О.С. Журавель.Серія комплексних туристсько-краєзнавчих карт адміністративних районів.................................................66
013 Ю.Ф. Кобченко, М.А. Гвоздь, Л.Д. Савінова.Водний потенціал у спецкурсі «Агрокліматологія».................................................72
014 Є.В. Копилець.Геологічна складова змісту географічних атласів для 6 класу.................................................77
015 О.В. Корнєєв.Методи і форми використання краєзнавчого матеріалу на уроках географії у профільній школі.................................................83
016 О.Г. Корнус, А.О. Корнус.Картографування освітнього обслуговування населення Сумської області та його використання у навчальному процесі.................................................91
017 Е.С. Кухарук, К.П. Булимага.Экологическое картографирование для географического образования.................................................98
018 Ф.Н. Лисецкий, М.Е. Замураева.Создание картографических пространственно-временных моделей использования земель и ландшафтов в районах длительного аграрного освоения.................................................103
019 Д.О. Ляшенко.Карти міжнародних культурних зв’язків для викладання географії.................................................110
020 В.В. Машкіна.Використання географічних карт у дисципліні «Географічне прогнозування».................................................116
021 Л.Б. Паламарчук.Картознавча компетентність у шкільних курсах географії.................................................122
022 В.А. Пересадько, К.В. Шпурік.Застосування картографічного методу в процесі дослідження природної та історико-культурної спадщини в Харківській області.................................................129
023 В.В. Путренко.Геоінформтика в сучасній концепції географічної науки.................................................135
024 В.М. Салімон.Вивчення карти за допомогою дидактичних ігор як синтезу сугестопедичних підходів у навчанні географії.................................................141
025 К.Ю. Сегіда, Л.М. Нємець.Суспільно географічні аспекти дослідження сутності відтворення населення.................................................146
026 О.І. Сінна.Розробка регіональних ландшафтно-екологічних карт у вищій школі.................................................152
027 С.А. Сухинин, В.Г. Фоменко.Элементы картографического моделирования и проектирования в школьной географии.................................................160
028 В.В.Тишковець, В.М.Опара.Протиерозійна організація лісоаграрних ландшафтів України та їх картографування.................................................167
029 І.М. Чорноморець.Проблеми удосконалення галузевих стандартів вищої педагогічної та географічної освіти освітньо-кваліфікаційного рівня бакалавра.................................................173
030 В.О. Шевченко.Карти як моделі центричних властивостей територій.................................................178